JAK ZAMAWIAĆ - KROK PO KROKU
1. Jak mam znaleźć interesujący mnie produkt?
Wpisz poszukiwaną nazwę do wyszukiwarki lub skorzystaj z kategorii po lewej stronie ekranu. Jeżeli znasz producenta, wybierz jego nazwę, znajdujące się po lewej stronie ekranu, pod „Kategorie”.
2. Jak dodać produkt do koszyka? Aby dodać produkt do koszyka użyj przycisku "Dodaj do koszyka"
Ilość produktów znajdujących się w koszyku oraz ich wartość jest zawsze widoczna w prawym górnym rogu strony dowolnym momencie zakupów możesz kliknąć na "Realizuj zamówienie"
Zostaniesz wówczas przeniesiony do koszyka w pełnej wersji. Tam będziesz mógł korygować swoje zamówienie: zmienić ilość zamawianych pozycji (za pomocą przycisków + bądź ˗), usunąć wybrane pozycje lub przenieść je do schowka.
Jeżeli chcesz dodać kolejne pozycje do koszyka, kliknij przycisk "kontynuuj zakupy” lub po prostu wybierz interesującą Cię kategorie z lewej strony ekranu.
Jeśli chcesz kontynuować składanie zamówienia, zjedz kursorem nieco niżej.
Etap 2. Konto
A) Jeśli posiadasz konto na naszej stronie wystarczy wybrać opcje "kliknij tutaj" pod zapytaniem "Już zarejestrowany, następnie podać swój email oraz hasło.Jeśli jesteś nowym klientem i chcesz dokonać szybkich i jednorazowych zakupów wybierz opcje "zakup jako gość", następnie podaj swoje dane osobowe na które zostanie nadana przesyłka i potwierdź przyciskiem "zapisz" Jeśli jesteś nowym klientem i chcesz założyć konto dzięki któremu będziesz miał ułatwiony dostęp do zakupów, będziesz mógł wybrać osobny adres do rozliczeń i przesyłki oraz mieć spersonalizowany i bezpieczny dostęp do konta, wybierz opcje "Utwórz konto"
Etap 3. Metody dostaw
Na tym etapie możesz wybrać metodę dostawy zakupów. Mapa przedstawia zasięg poszczególnych stref naszego transportu firmowego. Cennik podany jest poniżej mapy
Wybieramy opcję dostawy poprzez kliknięcie w kółko
Etap 4. Płatność
W etapie 4 masz do wyboru 2 rodzaje płatności.
- Przelewem na konto - ta metoda płatności gwarantuję najtańszą przesyłkę.
- Przelewy 24 - realizacja płatności za pomocą bezpiecznego systemu chronionego kodowaniem SSL 128bit. Pieniądze trafiają do nas w kilka sekund po zrealizowaniu transakcji. Od tej chwili większość towarów wysyłamy w ciągu 24h (szczegóły w opisie produktu). System ten obsługuję płatności banków: Bank BGŻ, Bank Millennium, Bank Nordea, Bank Ochrony Środowiska, Bank PEKAO S.A., Bank PKO BP (iPKO), Bank PocztowyBank, SGBBZ WBK - Przelew24, Citi Handlowy, Deutsche Bank, Euro Bank, Fortis Bank, GetIn Bank, ING Bank Śląski, Invest Bank, Karta płatnicza, Kredyt Bank, Lukas Bank, mBank - mTransfer, MultiBank - MultiTransfer, Płacę z Inteligo, Przelew z BPH, Raiffeisen Bank oraz karty płatniczne PolCard (karty: VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, PolCard).W przypadku wybrania metody płatności:
- za pobraniem - zamówienie jest realizowane i należy czekać na przesyłkę.
- płatne przelewem na konto - należy zrealizować przelew na podane dane w banku, na poczcie lub też za pomocą przelewów internetowych. Po otrzymaniu zapłaty przesyłka zostanie wysłana w ciągu 24h.W przypadku płatności Przelewy24 należy kliknąć na przycisk: po czym zostaniemy przekierowani do strony na której należy wybrać system płatności. Po czym zrealizować przelew.
Do poprzedniego etapu zawsze możesz wrócić poprzez wybranie etapu z górnego paska stanu zamówienia.
a. Czy mogę zmienić lub usunąć zamówienie?
Aby anulować zamówienie, dodać lub usunąć produkt, musisz skontaktować się z Obsługą Klienta pod nr. 665 964 464 lub (22) 258 24 03 lub [email protected]
b. Czy produkty z koszyka nie zginą po wylogowaniu?
Towary dodane przez Ciebie do koszyka zostaną zachowane - odnajdziesz je tam, kiedy ponownie się zalogujesz.
c. Gdzie mogę sprawdzić moje wcześniejsze zamówienia?
Po zalogowaniu kliknij zakładkę „Twoje konto” (w prawym, górnym rogu strony), a następnie
"Historia"
d. Jak mogę dokonać zwrotu produktu?
Dokładne informacje o zwrotach oraz formularze znajdują się pod tym linkiem
Uwaga! Odbiór osobisty w przypadku produktów o dużych gabarytach - jest możliwy tylko w magazynie w Ząbkach.